Bedrock
http://bedrock.anatolianrock.com
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 İleri>>
Cevapla
efda

waLLa muratsa çok saçma bi yoL izLİyoo...ama murat deiLse de çok pis günahını aLıoz adamın haa:)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Mayıs 2007 8:35 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
sametizmmm

ewt emrahin iplemedigi benimde dikkatimi cekti...dincer diildir o foruma nasil giriliyo onu bile bilmiyodur...muko kimligini sakliyo cunku onunla iliskilermiz cok siki bu yuzden elestirisini okuduktan sonra ya muko onu birakta nasilsin kardesim diye konuyu sallicaktik ama simdi bizi öz elestiriye sevk etti...

eger murat bise yaziyorsa bise yapiyorsa büyük ihtimalle haklidir:)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Mayıs 2007 8:33 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
efda

waLLa doum tarihi we başarLa peşpeşe yazmaLarı benmde dikkatimi çekmişti ama muko nie ben muko deiLim  desin kiii???? yaLnız war yaa en çok da sana bana ediz e dert oLmuş emrah tan ses yok:)
ama diom yaa dinçer bu dinçer):):)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Mayıs 2007 8:27 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
sametizmmm

ewet arkadaslar 1300cc nin murat oldugunu ben idda etmistim bunu ederken sadece üslüba dayanmistim bunu olsa olsa biricik kardesimiz murat yazmistir ama sonradan süpheye düstum bende acaba dedim kendi kendime acaba 1300cc murat olmayabilirmiydi ve isimi gücümü biraktim bütün ip ucularini bi araya getirdim saygilarimla
1-ilk basta dedigim gibi uslubu mukonun uslubuna cok yakin!!!
2-muratin ev arkadasi olan basar 1300cc in söylediklerini büyük bi anlayislikla karsiladi ve uzun zaman sonra siteye yorum yazdi!!!
3-kisi kartindaki ilgi alanlari MUZIK;SANAT;TIYATRO;EDEBIYAT vs
en sonuncusu ve beni sok eden bu kucuk ayrintiyi okuyunca gözlerinize inanamayacaksiniz veeeeeeeeeeeeeeeee
4-kisi kartindaki dogum tarihinde buyuk bi hata yapmis kardesimiz 26.09.1992!!!!!1992tamamen kandirmaca kucuk bi cocugun yorumlari diil bunlar peki 9uncu ayin 26 si kimin dogum tarihi...
ewt sevgili bedrock karari sizin yüce vicdaniniza birakiyorum...

puhahaha abi bu geyik sardi beni:):):):):):):):):):):):):)1300cc ellerine saglik yeni sansasyonel konularla foruma katkilarini bekliyoruz!!!
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Mayıs 2007 8:20 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
cenkediz

arkadasım kimsin dioruz kimsin ya çokmu zor nie gizem yapıon bunaldım valla:) primmi yapıon böle ne bu yaa böle eski bi arkadasımızsan ve birlikte başladıysak bu işe(ki bu işe başladıımız arkadaslar bizim için çok değerlidir)kırıcı şeyler sölemek istemiorum ama çok güzel yapıon işini sizi seviorum bilmem ne sölicenide sölüon e söle o zaman isminide kimse eleştirine saygısızlık etmesin dimi gerek yok böle hayalet arkadas muhabbetine diom ya neymiş bu yaa:) belki kim olduunu duyunca çok gülecez geyik yapacaz ama ne bu yaw sürekli bi giz sürekli bişeler bişeler şeffaf olalım bide yine anlamadım forumu canlandırdım ellerime sağlık da gayet ukala geldi bna :):):):):):) hehehe neyse eminim kim olduunu öğrenince komik olcak konustuklarımıza gülecez ama darlatma bizi daha fazla zöle kim olduunu atlattık yaaaa >:(((((
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Mayıs 2007 6:29 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
efda

yani sen şimdi bu kadar laf ettn gizem yaptın da bu gruptakiLer de üzerLerine pek bi aLındıLar da kendiLerini deiştirdiLer mi sanıon yanii...ne buu yaa:)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Mayıs 2007 6:18 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
1300cc

bakıyorumda site ve forum canlandı. :) ellerim dert görmesin. onurcum eleştrimi anlamsız savunular gelince doğal olarak ukalalaşmam normal. muko değilim. erzurumda değilim. konserinize gelemedim doğru. yüzeysel cümleler kuruyorum. mercedess ile bi bağlantım yok. ama onurum senin için aşkımı balıklara haykırabilirim. hatta titanic misali boğulabilirimde. sen anladın onu ama çaktırma. bu arada hepinizi çok seviyorum beyler. aykutu tanımıyom o yüzden üstüne alınmasın :) ama eminim o da sevilmeye değer biridir. şu an okadar yorgunum ki bişeyler yazmıyacaktım ama yine de onurun yazdıkları beni çok güldürdü dayanamadım. ben sadece sizler daha iyi olun diye böyle bire kaos yarattım. ama artık isterseniz eger yazmayabilirim. doğrular doğrular. insanların hep canını yakarlar.
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Mayıs 2007 6:13 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
1300cc

bakıyorumda site ve forum canlandı. :) ellerim dert görmesin. onurcum eleştrimi anlamsız savunular gelince doğal olarak ukalalaşmam normal. muko değilim. erzurumda değilim. konserinize gelemedim doğru. yüzeysel cümleler kuruyorum. mercedess ile bi bağlantım yok. ama onurum senin için aşkımı balıklara haykırabilirim. hatta titanic misali boğulabilirimde. sen anladın onu ama çaktırma. bu arada hepinizi çok seviyorum beyler. aykutu tanımıyom o yüzden üstüne alınmasın :) ama eminim o da sevilmeye değer biridir. şu an okadar yorgunum ki bişeyler yazmıyacaktım ama yine de onurun yazdıkları beni çok güldürdü dayanamadım. ben sadece sizler daha iyi olun diye böyle bire kaos yarattım. ama artık isterseniz eger yazmayabilirim. doğrular doğrular. insanların hep canını yakarlar.
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Mayıs 2007 6:12 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
cenkediz

muraaaat senmisin abi yaa darlandım ha kim bu 1300cc muratdır dediniz ama anlamadıım bişiy var murat çıkar söler yani söliceni nie isim gizlenioki bnce murat yapmaz:D
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Mayıs 2007 5:39 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
efda

sırLar dünyası gibi oLdu yaa:)
ama sanki herkes biLio 1300 cc nin kim oLduğunu ama kendisi biLmio:P:P
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Mayıs 2007 1:23 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 İleri>>