Bedrock
http://bedrock.anatolianrock.com
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 İleri>>
Cevapla
sametizmmm

stanislavski 1300 lü yillarda anadolunun su andaki ismiyle kayseri diye bildigimiz sehirinde dogmus taninmis bir halk ozanidir!!!ozanligi yaninda ticarettede büyük atilimlar yapmistir...gerek ozanligiyla gerkse ticaretteki basarisiyla dikkat ceken stanislavski o dönemin elestirmenlerinden tam not almistir...ve herkesin asik veyselin sandigi uzun ince bir yoldayim türküsünün gercek sahibidir...
abi baktim herkes bi acayipkonusuyo bir mukabele bende biseyler yazim dedim:Pama tabi burda iki tiyatrocu kardesim varken bana böyle felsefik konusmak yakismaz...

1300cc sözüm sana kendine cok iyi bak seni cok özledim insallah yakinda görüsürüz...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Mayıs 2007 3:20 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
kadirof

reklamın iyisi kötüsü olmaz bence forumada 1300 cc renk getırdı genelde zaten  1300 cc motorlar 1970 sonra uretılemeye baslanmıs ama bıde su acıdan bakarsak 1300 cc bız konser sırasındayken üye olmus ve sıteye yorum yazmıs demekkı yaa konsere gelmedı yada trabzonda deılde neyse ben sevgım bu cocuguu basarıların devamını dılerımmm
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Mayıs 2007 2:00 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
bedrock_onur

şimdi öncelikle ben aykuta teşekkür etmek istiyorum burdan bize verdiği değer ortaya çıkıo bimukabele bizde sni seviyoruz aykut çok teşekkür ederiz... şimdi 1300cc sana gelicek olursa::))))) ben herkese kardeşim demem bnm içinde kardeşim lafı çok önemlidir bunu bildiğini anladım ve bana kardeşim diye seslendiğinden seni tanıdığımıda biliyorum ama gizlilik istiosan buda olsun sorun diil bnm adıma da şunu sölemeden edemicem sen eleştiriyide insanları kızdırmayıda çok ii bilen sonra karşısında geçip ben hiçbişi yapmadım şeklide oturabilen bi adamısn bence çünkü burdaki ’’KALKIKLIK’’ lafı senn o güzelim eleştirmenliğine yakışmamış ve snnde türkçene dikkat etmen lazım iişin dolayısıyla ama neyse:)::):):) bende bu arada çamlığı ii bilirm efeside:):):):) mercedeside:)))) neyse cnm bu arada aklıma gelmişken sen eleştiriosun ama seni eleştiren yani seni tanımayıp yazdığın bişiyden dolayı sana tepki veren bi kardeşimizide acımasızca yerebiliosun:):):) peki buna ne diosun:))) bence sende   eleştiriye açık olmalısın:):)):) şimdi sana bi soru? kardeşim stanislavski kim ya? puhahaha bu arada 1300cc nickide  arabalara olan merakından olsa gerenk:))))))))))

(bedrock_onur tarafından 28 Mayıs 2007 1:01 ÖÖ tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Mayıs 2007 12:59 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
cenkediz

sevgili 1300cc sanırım ii tanıdıımız bi arkadısımızsın gerci bn gruptan ayrıldım ama yinede sölediin bi iki bişeye cvp vermek istiorum üstüne alınması gerekn kişilerin kimler olduunu bilmiorum bunların arasında ben varmıyım yokmuyum bilmiorum ama bna ters gelen tek sey  bu gizlilik ne gerek var yani buna kimse burda elestiriye karsı diil veya eleştirinin anlamını bilmeyen yok ki seninde sölediin gibi burası elestiri üzerine açılmış bi platform ama senin üslubun biraz ters ve sert olduundan ve ismini sölemediinden olsa gerek biraz tepki almanı normal karsılıorum ve çok eminimki kim olduunu bilseydik bu şekilde bi karsı çıkış olmazdı.Ayrıca aykutun hiç bi art niyet tasımadan sadece bizi savunduunu görmek çok zor diil o yüzden tepki vermemk gerekir ki zaten grubun gündeminde olan bi şeye değinmiş bnm gruptan çıkmamla ilgili olarak zaten bna soranlar oldu o senmisin die bnim aşaıda sölemek istediimde buydu zaten artık çok ii tanıdıımız bi arkadasımız olduunu sölediinden rahat konusuorum bozulmazsın die ukalalıından sikayet ettin insanlara elstiri ne demek öğretmeye çalısmak kitap tavsiye etmek ukalalık diilmi :) neyse gerginlie gerek yok ama valla çok merak ettim kimsin sen:) çnkü bu işe beraber başladık bu gruptaki bi çok kişi yani sende bizle başlamıssın gerçekten çok ii tanıo olmamız gerekio seni artık bitsin bu muhabet kim olduunu yaz suraya yada olmadı özel msj at gerek yok böle hayalet arkadası oynamaya dimi :):):) bu arada ii niyetinden süphem yok saol yani :)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Mayıs 2007 11:44 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
bed_rock

başarcım bu sonradan gelenler kimler onu anlamadım ben? şöle bişe varki bu şekilde eleştirilmek güzel yakın dostlarımızın bizi böle ağır bir dilde eleştirmesi ve bize dışardan bakabilip gördüklerini samimiyetle sölemesi güzel lakinn biz harbi dışardan bu şekilde görülüosak bi yerlerde yanlş var demektr!!!şölede bişe var biz bu eleştiriyi hakettiğimizi düşünmediğimizden dolayıı böle tepkiler geldi ha eleştiridir tabiki dinlemek ve ona göre bişeyler yapmak gerekir...bu arada aykutda trabzonda çok sevdiğimiz arkadaşlarımızdan ve çok sevdiğimiz  Sydra grubunun bi üyesi o da bizim böle bişeyi haketmediğimizi düşünerek kendi düşüncelerini yazmış aykut kardeşimede çok teşekkürler...ayrıca tabiki hep olumlu eleştiri olmaz, birilerinin insanların yanlışlarını sölemeleri gerekir ki yanlış yapılan işlerden kaçınılsın...çamlık’a sevgiler :) ayrıca erzuruma:))
Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Mayıs 2007 11:39 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
hicaz61

lan olum lan ne köpürdünüz ki birden, adam sizin için güzel ve bi o kadar da mantıklı şeyler söylemiş.. olum lan ilk felsefemiz yani bob marley felsefemiz neydi?? get up, stand up don’t give up the fight...:):) bak son cümleye dikkat beyler dont give up diyo yani savaşmayın sevişin.. yaw ben ne diyom.?? bu arada yıllardır aynı kaptan yemek yiyen yeri geldiğinde aynı yatakta yatan BADROCK (!) kardeşliğini sonradan gelenlerin savunması biraz yanlış oluyor kanımca... hadi akıllı olun geliyorumm.. hepinizi öpecem apış arasından....:):):):):):)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Mayıs 2007 10:18 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
hicaz61

lan olum lan ne köpürdünüz ki birden, adam sizin için güzel ve bi o kadar da mantıklı şeyler söylemiş.. olum lan ilk felsefemiz yani bob marley felsefemiz neydi?? get up, stand up don’t give up the fight...:):) bak son cümleye dikkat beyler dont give up diyo yani savaşmayın sevişin.. yaw ben ne diyom.?? bu arada yıllardır aynı kaptan yemek yiyen yeri geldiğinde aynı yatakta yatan BADROCK (!) kardeşliğini sonradan gelenlerin savunması biraz yanlış oluyor kanımca... hadi akıllı olun geliyorumm.. hepinizi öpecem apış arasından....:):):):):):)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Mayıs 2007 10:17 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
1300cc

sevgili aykut inan bana sen haric o guruptaki herkezi senden çok daha iyi tanıyorum. eleştiriye bukadar kapalı olduğunuzu bilsem yapmazdım. girer ve sadece hadi helal olsun süpersiniz derdim. ayrıca kalkıklık mevzuunda bozulmuşsunuz haklısınız amaç da bu idi zaten. ancak bozulanları bozmak değildi hedefim, ne yazıktır ki hedefime ulaşamadım  o yüzden üstüne alınanlardan özür dilerim.:( ayrıca aykut, ben bunları zaten üç beş hafta önce hepsinin yüzüne karşı söyledim, seni tanımadığım için sana bişey söylemedim sen o sırada hava almak için dışarı çıkmıştın. onurcum ben size ders verecek hadde değilim. bana düşmez aksine bana sizlerden biri ders verirse sevinirim. eleştiriyi yapanın kimliği değil cümleleri daha önemli değilmidir. ??? ayrıca Fİko senin cümlen benim yazdıklarımı okumadığını ya da anlamadığını ortaya koyuyor. ben zaten sizlere "iyi bir müzisyenim" demedim ki, iyikide ayrılmışım bak ne güzel bir grup oldunuz dedim. ayrıca hepinizlede çalışmadım dedim. okusaydın keşke yaww. :)  aslında aykut haric beni hepiniz tanıyorsunuz ancak eleştrinin yerinde ve algısal olabilmesi için ben isim falan vermek istemiyorum. onur sen beni anlarsın kardeşim. eminim anlamışsındırda. ben seni anladım, trabzonuda iyi bilirim. seni de. çatağıda bilirim, çamlığı da.  ;) yine de açıklayıcı olamadıysam sevgili arkadaşlarım yine sizleri çok severek ve saygıyla karşınızda önümü ilikleyerek bir tavsiyede bulunmak istiyorum, kendinize eleştrisel bir platform oluşturmuşsanız eğer önce eleştrinin ne olduğunu bilmemiz gerekir. bunun için en kısa yol, aziz nesin’in eleştirinin abc si diye bir kitap bir eser var. hepinize tavsiye edebilirim. sevgiler.  
Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Mayıs 2007 10:03 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
efda

way beaaa..sametimin türkçesi bozuLmamış hiç oraLarda:)
ama buarada bence 1300 cc ne muko ne umut ne de uğur..dinçer La bu dinçer:):)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Mayıs 2007 9:34 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
sametizmmm

bide 1300cc yi yanlis anliyoruz bence yani su kalkik halinizi bi yana koyun derken kariya kiza bi ara verin müziginize bakin kalk kalk kalk nereye kadar dimi...puhahahah

bide bisey söylemek istiyorum...sitedeki demolar kesinlikle bedrock in gercek kalitesini sergilemiyo degistirilmelerini talep ediyorum...
arz ederim...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Mayıs 2007 5:18 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 İleri>>